BUVIK PENSJONISTFORENING OG TANGEN

TANGEN ligger i Buvikvegen 706. Eiendommen ble kjøpt av Buvik pensjonistforening i 1990. Her leies det ut selskapslokale og møtelokale.

Tangen ligger i flotte omgivelser ved sjøen og utløpet av elva Vigda i Buvika. Tangen har et fint uteområde med benker og grøntareal, et yrende fugleliv og fremstår som en perle i strandkanten.

TANGEN egner seg godt til selskaper på inntil 60 personer. Kjøkken inneholder alt av middagsservice, glass og kopper til 60 personer.  Tangen har teleslynge og tilgang til internett.  (Gårdsnr 10. Bruksnr 3).

Buvik pensjonistforening - en forening for alle pensjonister i Skaun kommune!

BUVIK PENSJONISTFORENING ble stiftet i 1975. Vi er en aktiv forening med over 100 medlemmer. Foreningen er åpen for alle pensjonister i Skaun kommune og medlemskap koster kun 250 pr år.

Buvik pensjonistforening har mange spennende aktiviteter. Vi har faste aktiviteter som Torsdagstreff med program/underholdning en gang i måneden og Tirsdagskaffe med bokutlån på Tangen kl 10-12 stort sett hver uke.

Alle er hjertelig velkommen til trivelig selskap i trivelige omgivelser.

Mer om foreningen finner du på vår  facebookside:

Buvik Pensjonistforening på Tangen.

Kontaktinfo:

E-post: buvikpensjonistforening@gmail.com

Utleie: + 47 926 82 434 (Tore Indbryn)

Bank: 4214.12.30608. Vipps nummer 137594.

Støtt oss gjernemed grasrotandelen - oppgi vårt organisasjonsnummer er 976134230 når du tipper.